Rompendo Regras Lab
- 20 de octubre de 2021
- 0 Comments
Convocatoria aberta de persoas colaboradoras para dinamizar o desenvolvemento dos proxectos, facilitar a realización de accións, o traballo colaborativo das participantes e apoiar a consecución de producións colectivas.
Poden ser colaboradoras/es dos proxectos persoas da UDC (alumnado, PDI e PAS) e persoas alleas a UDC.
O prazo de presentación de presentación remata o 24 de outubro ás 24:00
Participa completando este formulario. https://forms.office.com/r/K2Vr3H3yMd
Accede a toda a información sobre as temáticas dos proxectos e a convocatoria na seguinte ligazón: https://rompendoregras.wordpress.com/2021/09/30/rompendo-regras-lab/
Diálogos en vermello. Obxectivo: construír unha linguaxe para nomear a menstruación en toda a súa complexidade e abrir espazos para resignifícala.
Capa Rossa. Obxectivo: servirse da análise de ilustracións para reflexionar sobre a menstruación e deseñar ciclogramas mediante a experimentación artística.
Menstruación e discapacidade. Obxectivo: describir as vivencias sobre a menstruación.
Menstrualizando a formación universitaria. Obxectivo: incorporar obxectivos, contidos e actividades nas materias.
O sanguento impacto dos produtos menstruais dun só uso. Obxectivo:descubrir o seu impacto negativo no medio ambiente e na saúde e implementar accións de cambio
Educación menstrual, feminista, sustentable e global. Obxectivo: visibilizar as realidades que viven as mulleres noutros países e a vulneración dos seus dereitos.
Aprendizaxe colaborativa: intervención fisioterápica na dismenorrea primaria. Obxectivo: integrar coñecementos e experiencias reflexionando sobre o tratamento clínico desta disfunción.
Saúde, ecoloxía e menstruación, de onde partimos? Obxectivo: deseñar un cuestionario para identificar saberes, hábitos, uso de dispositivos e a súa relación coa calidade de vida e o medio ambiente.
A menstruación na Universidade: retos e sinerxías. Obxectivo: formular posibles iniciativas e accións para incluíla na axenda institucional, afianzar sinerxías, estudar políticas doutras Universidades e colaboracións con provedores de produtos menstruais ecosaudables.
Imaxes que manchan: fotografía participativa e menstruación. Obxectivo: desenvolver un proceso de fotovoz para construír unha narrativa colectiva que vincule o persoal e o social a través da produción de imaxes.
Imaxinando regras: imaxinación sociolóxia e menstruación. Obxectivo: aplicar unha dinámica participativa e colaborativa para desenvolver o pensamento crítico relacionando individuo e sociedade, presente e pasado.
Poemas do eu abertos e sangantes: expresión artística e literaria e menstruación. Obxectivo: utilizar a arte e a produción literaria para, a través de ferramentas creativas, resignificar a menstruación, dando visibilidade as súas múltiples dimensións.
Aproveitamos para clarificar as diferentes denominacións:
Laboratorio: espazo intelectual, físico e dixital para producir coñecemento de xeito colaborativo entre persoas e grupos diversos, co-crear e experimentar formas diferentes, novidosas ou orixinais na súa aplicación noutro contexto ou nalgunha faceta con respecto a unha cuestión de relevancia académica, social, persoal, etc.
Proxectos: concretan o Laboratorio, permiten abordar liñas específicas de actuación e reflexión, deseñando ou implementando accións, producindo artefactos ou documentos, estabelecendo políticas, protocolos, etc. Implican traballo participativo e colaborativo de axentes e persoas variadas. Requiren da produción de achegas transferibles.
Obradoiros: accións específicas que articulan os proxectos e profundan nalgunha das súas dimensións.
Promotoras: persoas responsables dos proxectos, xestionan e dinamizan as accións e obradoiros e apoian o labor das colaboradoras. Recopilan a información producida a través dos formularios e concretan as achegas globais.
Colaboradoras: persoas que desenvolven propostas específicas dentro de cada proxecto e poden levar a cabo obradoiros. Teñen que documentar a súa proposta a través de tres formularios estandarizados.
Mentoras: persoas especialistas que asesoran puntualmente no desenvolvemento do proxecto.
Participantes: persoas que forman parte do proxecto e que traballan colaborativamente compartindo o seu coñecemento para producir algo novo.
Organiza: Grupo de Igualdade de Xénero da Facultade. de Ciencias da Educación (UDC), dentro do proxecto Rompendo Regras UDC coa participación das Facultades de Ciencias da Educación, Fisioterapia, Ciencias do Deporte e Educación Física e Socioloxía.
Apoia: Oficina de Igualdade de Xénero (UDC)
Impulsa: “Laboratorios Ciudadanos Distribuidos”, proxecto en colaboración entre a Subdirección General de Coordinación Bibliotecaria (Ministerio de Cultura e Deporte) e Medialab Prado. Podes saber mais desta iniciativa en https://labsbibliotecarios.es/sobre-los-labs/
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ut eros quis lorem euismod pellentesque ornare sed tortor. Nunc vitae purus consectetur, ultricies justo sed, imperdiet velit. Sed aliquet risus ut blandit facilisis.
© 2022 KoDesk. All Rights Reserved.

Leave a Comment